piątek, 29 stycznia 2010

Zacznę od początku ...


To co się wydarzyło w moim życiu to był koszmar. A było to dokładnie 3 lata temu. Poszłam do gimnazjum. Pierwsza klasa. Bałam się. I słusznie. Gdzieś tak po kilku miesiącach zaczęli mi wrzucać. Przejęłam się tym sama nie wiem dlaczego. Trafili w mój czuły punkt. Strasznie mnie to złamało. Ale postanowiłam walczyć. Nie poddałam się. Po pewnym czasie zaczęłam to olewać. I przestali mi już dokuczać. W trakcie wakacji dowiedziałam się, że moją pierwszą klasę rozwiązali no i trzeba było iść do innej. Poszłam. Przez pierwsze półrocze była powtórka z rozrywki. Też mi wrzucali. Ale ja tym razem się nie dałam. Pokazałam im na co mnie stać. Ale też się nie złamałam dlatego, że mam wspaniałą przyjaciółkę, która wiele razy mi pomogła. Chciałabym jej za to bardzo podziękować. Aki ;* Dzięki za wszystko. Pamiętaj, że Ty zawsze możesz na mnie liczyć. Przyjaźń na zawsze <3.
To właśnie jej dziękuję za wszystko. Aki <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz